4 תשובות
או במגמות או ביחידות (מתמטיקה אנגלית) או פשוט מהכיתה כי הרי מערבבים אתכם (נראלי) אז יש לך גם אופציה אם את יושבת ליד מישהו שאת לא כזה מכירה מהכיתה שלך
תיצור אינטרקציה
תבקש לעשות איתם שיעורי בית או סתם לצאת לדבר
אנונימי
אני הכרתי במגמות, לאט לאט מדברים על המגמה ואז נהיים חברים מעבר
הכי טוב להיות פתוח לכולם ונחמד ולנסות לדבר עם כולם לא לחשוב יותר מידי
הכי טוב להיות פתוח לכולם ונחמד ולנסות לדבר עם כולם לא לחשוב יותר מידי
באותו הנושא: