93 תשובות
ילדים מושפעים מהטיקטוק
קוראים לזה אינדי וזה לא מהטיקטוק בכלל, יש את זה גם לפני הטיקטוק זה תלוי בסביבה וכמה מכירים את זה. לכל אחד יש את האסטיקה שלו.
וכשאומרים לא❤ כן❤ זה כאילו מרגיש שזה טיפה מתנשא כזה אבל ממש כיף להגיד את זה וזה נותן לצד השני תחושה שהוא טועה חיחי
וכשאומרים לא❤ כן❤ זה כאילו מרגיש שזה טיפה מתנשא כזה אבל ממש כיף להגיד את זה וזה נותן לצד השני תחושה שהוא טועה חיחי
אנונימית
מושפעים
תכלס אני לא מבין את השנאה לנעמה בולשיט. היא אחלה בן אדם סהכ.. היא מעלה לבנות שמנות היא מאוד מעלה לקהילה הגאה וכו. מוזמנים להסביר לי את השנאה שלכם אליה
אנונימי
מושפעים
זה מעצבן
כנראה אלה ילדות בנות 9 עם עמודי מעריצים לצארלי ואדיסון
כנראה אלה ילדות בנות 9 עם עמודי מעריצים לצארלי ואדיסון
^כן
זה עולה לי על העצבים ותפסיקו לעשות את זה
^נכון אמאלה
זאת הכוונה של "לא❤"
זה אמור להיות טיפה מתנשא
בכל מקרה, אני עשיתי את זה הרבההה לפני טיקטוק
הפוריו שלי בכלל לא ישראלי אז אין לי מושג מה הולך שם
זה אמור להיות טיפה מתנשא
בכל מקרה, אני עשיתי את זה הרבההה לפני טיקטוק
הפוריו שלי בכלל לא ישראלי אז אין לי מושג מה הולך שם
א- זה סבבה
לא❤ וכן❤
זה מעצבן במיוחד בוויכוחים זה כמו להגיד "אין לי טיעונים אתה צודק ואני סתומ.ה"
לא❤ וכן❤
זה מעצבן במיוחד בוויכוחים זה כמו להגיד "אין לי טיעונים אתה צודק ואני סתומ.ה"
mean girl
איזה טיפה מתנשא זה השיא של מתנשא
איזה טיפה מתנשא זה השיא של מתנשא
אנונימית
^אלה מילים של אנשים שחושבים שהם אלברט איינשטיין אבל הם בתכלס אנשים שסיימו לפני כמה רגעים את כיתה ו' ולא יודעים כלום אז במקום להסביר את עצמם הם אומרים "לא❤"
אנונימית
חחח גם אח שלי כל הזמן אומר שזה שפוטות של נעמה בולשיט. אצלי אישית נעמה חסומה כבר כמה חודשים בטיקטוק כי אני לא רוצה לראות אותה בפוריו שלי כי יש לה פרצוף שבא לי לדפוק לו כאפה, ואני כן כותבת לא❤ וכן❤ וא-
אנונימית
נראה לי שמי שעושה את זה חושב שזה גורם לצד השני להרגיש שהוא טועה כזה וגם זה הופיע פה אחת התשובות ופשוט לא. זה לא.
המחשבה שעוברת לי בראש זה שזה פשוט מביך וזהו.
ודרך אגב, נכון שנעמה בולשיט מרימה לשמנות והכל אבל זה לא בסדר להוריד לרזות בזמן שאת עושה את זה.
המחשבה שעוברת לי בראש זה שזה פשוט מביך וזהו.
ודרך אגב, נכון שנעמה בולשיט מרימה לשמנות והכל אבל זה לא בסדר להוריד לרזות בזמן שאת עושה את זה.
אני לא מקבל מחזור. מוריד?
זה בסדר אבל זה נדיר כשזה בסדר.
נגיד אתה מסביר למישהו על נושא שמעניין אותך.והוא כזה "א-"
זה לא בסדר לדעתי.
זה בסדר אבל זה נדיר כשזה בסדר.
נגיד אתה מסביר למישהו על נושא שמעניין אותך.והוא כזה "א-"
זה לא בסדר לדעתי.
אנונימית
א- אני לפעמים אומרת כי זה כאילו אני בהלם או משהו.
לא וכן עם לב- ממש מעצבן זה כאילו מנסים לצאת נחמדים אבל הם ביצ בטירוף
שונאת טיק טוק.
לא וכן עם לב- ממש מעצבן זה כאילו מנסים לצאת נחמדים אבל הם ביצ בטירוף
שונאת טיק טוק.
אם הבת זוג שלי (שלא קיימת כרגע) תרשום לי את זה אני פשוט אסמיק לא משנה למה זה קשור כי א- ולא❤ וכן❤ זה פשוט חמוד מדי
אנונימית
לדחוף את הא- לכל מקום זה כבר יוצא מהפואנטה
הכוונה של זה היא אין לי מילים אחרי שמישהו אמר משהו מטריד לדוגמא אבל סתם לדחוף לשיחה זה הורס
לדחוף את הא- לכל מקום זה כבר יוצא מהפואנטה
הכוונה של זה היא אין לי מילים אחרי שמישהו אמר משהו מטריד לדוגמא אבל סתם לדחוף לשיחה זה הורס
^כן בדיוק מה שאני חושבת
אנונימית
אין להם טיעונים והסברים פשוט אז הם עונים ככה
מה לא הבנתי
שהם ילדי טיק טוק שבא לי להוריד להם אחת
באמת זה מביך
באמת זה מביך
"אוקיי"
אני הייתי כותבת א- ממש הרבה לפני שהתחילו להגיד את זה בטיקטוק
אז כיאילו זה סבבה
אבל אלה שכותבים לא/כן❤ וואו מעצבנים אותי
אז כיאילו זה סבבה
אבל אלה שכותבים לא/כן❤ וואו מעצבנים אותי
אנשים מתנשאים כאלה, בעיקר שהם אומרים לא❤ כשאתה אומר משהו שהוא בוודאות נכון
איך אני שולחת את השאלה הזאת לשכבה שלי בלי לשלוח.
לשאלה- מסכימה
לשאלה- מסכימה
אנונימית
ילדים מושפעים מטיקטוק
א-
א-
אני אפילו לא מבזבז את הזמן שלי על מי שעונה ככה כי אם אני נותן תשובה מפורטת לגבי משהו ומישהו/י שמים על זה ז*ן אז זה לא שווה את התשומת לב שלי
שואל השאלה:
מסכימה.
מסכימה.
אנונימית
אין לי בעיה עם לא❤ זה דווקא מצחיק
אבל א- זה פשוט לא עובד בעברית אז זה די מציק (תנסו להגיד את זה בקול, זה נשמע די מפגר ואם כבר "אני-" היה עובד יותר טוב)
כי באנגלית "אני" זה רק אות אחת אז זה עבד
אבל א- זה פשוט לא עובד בעברית אז זה די מציק (תנסו להגיד את זה בקול, זה נשמע די מפגר ואם כבר "אני-" היה עובד יותר טוב)
כי באנגלית "אני" זה רק אות אחת אז זה עבד
אה כלום כי אני זקנה מדי לטיקטוק ולא מבינה את הטרנד הזה
אף אחד לא כותב לי ככה אבל אני יודעת שילדים בטיקטוק כותבים אתזה ועושה לי עצבים ה א- הזה גם ראיתי ילדות שכותבות ככה פה בסוף כל משפט בתור "הלם"
ילדים מושפעים
ילדים מושפעים
מושפע טיקטוק
לא סובלת שהם כותבים את זה הם חושבים שאם הם הוסיפו לב אז הם צודקים
לא סובלת שהם כותבים את זה הם חושבים שאם הם הוסיפו לב אז הם צודקים
עזבו את זה...
בואו נדבר על האימוג'י הסרטני הזה של הניצנוצים.
בואו נדבר על האימוג'י הסרטני הזה של הניצנוצים.
לא הבנתי מה קשור טיקטו
אני אמרתי א- עוד לפני שהורדתי טיקטוק.... עכשיו כולם עושים אותו דבר כי זה נחשב טרנדי
יהלי אקשטיין רץ למועצה.
אמאמאממאמאמאמאמאממאמא
נשבעתת
אמאמאממאמאמאמאמאממאמא
נשבעתת
הם מושפעים❤
לא עובר לי כלום בראש
^^^יופי.
צריכים להכחיד אותם
צריכים להכחיד אותם
האמת שאני כותבת את זה רק כשאני מדברת על חברה שלי בציניות מטורפת והיא יודעת את זה
רגע לא הבנתי
יש לי סטיקר בוואצם של לא❤
מה הבעיה עם זה
יש לי סטיקר בוואצם של לא❤
מה הבעיה עם זה
ילדים שמושפעים מהטיקטוק והפכו את זה לכל החיים שלהם
בן אדם חסר השכלה שאינו יודע איך להביע את עצמו ואיך לבסס את טענתו אז הוא מנסה בדרך כושלת להראות שהוא צודק אבל בפועל הוא רק מביך את עצמו
אנונימי
m_b
^^חחח
^^חחח
שהוא מסכן
אנונימית
א- זה בסדר
אבל כל הלא❤ וה- תוב והבנות שכותבות- אני מת.
וואי די מושפעות טיקטוק בנות 12.
אבל כל הלא❤ וה- תוב והבנות שכותבות- אני מת.
וואי די מושפעות טיקטוק בנות 12.
אני אפילו לא יודע מה זה
א-
אני גם משתמשת. זה מאוד שימושי.
לא❤ זה סתם מציק.. זה כאילו אין לו איך לבסס את הטענה שלו אז הוא חושב שהוא יכול לסיים את השיחה בלא❤
וכן❤זה סתם חיקוי של לא❤ אז הוא סתם עלוב.
אני גם משתמשת. זה מאוד שימושי.
לא❤ זה סתם מציק.. זה כאילו אין לו איך לבסס את הטענה שלו אז הוא חושב שהוא יכול לסיים את השיחה בלא❤
וכן❤זה סתם חיקוי של לא❤ אז הוא סתם עלוב.
ילדי טיקטוק שחושבים שהם אסתטים ומגניבים
אנונימית
או שיש את האלה שכותבים-
(אימוג'י נצנצים מוזר) לא (אימוג'י נצנצים מוזר)
(אימוג'י נצנצים מוזר) לא (אימוג'י נצנצים מוזר)
מושפעים, מוזרים, מושפלים
לי זה נותן הרגשה של התנשאות, לא יודעת זה לא נעים לי
מישהו יכולה להסביר לי מה זה הנצנצים האלה? זה נצנצים להם דוחפים את זה לכל מקום
א- זה בסדר עוד כי זה צורה לבטא צליל כלשהו אבל לא❤ כן❤ זה ממש מתנשא זה כאילו אני אוסיף לב שלא יפגע ממני
פאק יו
סליחה רגע מוצר לקלל פה בכלל
סליחה רגע מוצר לקלל פה בכלל
אנונימית
"תתאבד"
אני לפעמים משתמשת בזה כשאין לי כוח להסביר דברים לבן אדם טיפש וכדאי לצחוק עליו כזה...
אני לא אומרת את בויכוח עם אנשים חכמים אבל נגיד ראיתי בפור יו מישהו אומר משהו הזוי בטירוף ואין לי כוח להסביר לו אז פשוט אני כותבת לו "לא❤"
אני לא אומרת את בויכוח עם אנשים חכמים אבל נגיד ראיתי בפור יו מישהו אומר משהו הזוי בטירוף ואין לי כוח להסביר לו אז פשוט אני כותבת לו "לא❤"
א- זה מטיקטוק ויש כל כך הרבה אנשים מושפעים מטיקטוק שזה חבל למה טראמפ לא מחק את האפליקציה הזו...
-כן❤ - אפשר לכתוב לכל אחד אם הוא שואל שאלה, אבל זה קצת מעצבן כי הכוונה האמיתית של מי שכתב את זה היא כי זה "טיקטוק"
לא❤ - לפי מה שהבנתי ממישהו שכתב את זה כתשובה לשאלה כאן בסטיפס, זה בעצם להראות לצד השני שהוא עושה טעות גדולה, ה❤ זה כמו נגיד "אחי" או אחותי". למשל -
האם לצבוע את השיער בכתום רק כי כולם עושים את זה?
תשובה: לא אחותי אל תעשי את זה (לא❤)
בעצם הרבה אוהבים לכתוב כך, אני דווקא אהבתי את השחצנות הקטנה שנמצאת שם אבל אני לא כותבת ככה כי זה לא נראה לי מכבד לכתוב למישהו: לא❤ וזה כבר מתחיל לעצבן ממש. אז אני נגד זה.
-כן❤ - אפשר לכתוב לכל אחד אם הוא שואל שאלה, אבל זה קצת מעצבן כי הכוונה האמיתית של מי שכתב את זה היא כי זה "טיקטוק"
לא❤ - לפי מה שהבנתי ממישהו שכתב את זה כתשובה לשאלה כאן בסטיפס, זה בעצם להראות לצד השני שהוא עושה טעות גדולה, ה❤ זה כמו נגיד "אחי" או אחותי". למשל -
האם לצבוע את השיער בכתום רק כי כולם עושים את זה?
תשובה: לא אחותי אל תעשי את זה (לא❤)
בעצם הרבה אוהבים לכתוב כך, אני דווקא אהבתי את השחצנות הקטנה שנמצאת שם אבל אני לא כותבת ככה כי זה לא נראה לי מכבד לכתוב למישהו: לא❤ וזה כבר מתחיל לעצבן ממש. אז אני נגד זה.
חחח הנצנצים
אני מוסיפה אותם לביטויים שליליים כי זה מבטא ניגוד כזה וזה מצחיק אבל אם כותבים לי נצנצים בויכוח זה ממש מעצבן אותי!!!
אני מוסיפה אותם לביטויים שליליים כי זה מבטא ניגוד כזה וזה מצחיק אבל אם כותבים לי נצנצים בויכוח זה ממש מעצבן אותי!!!
אני רושמת ככה, אני לא מבינה מה הבעיה בזה
המטרה של זה , בגלל שבכתיבה אי אפשר להבין את הטון שמדברים בו אז ככה זה ממחיש שזה נאמר במעין ציניות כזאת
אבל זה היה נורא נחמד לקרוא את מה שאנשים חושבים עליי על פי שתי הודעות תודה❤
המטרה של זה , בגלל שבכתיבה אי אפשר להבין את הטון שמדברים בו אז ככה זה ממחיש שזה נאמר במעין ציניות כזאת
אבל זה היה נורא נחמד לקרוא את מה שאנשים חושבים עליי על פי שתי הודעות תודה❤
חחח אופס אני רושמת את זה מלא
אני לא מושפעת באמת שלא סתם נדבק לי למוח ואני רושמת את זה כשצריך לא כל הזמן
וזה לא שאני רושמת לא וכן כי אין לי מה להגיד .
אני לא מושפעת באמת שלא סתם נדבק לי למוח ואני רושמת את זה כשצריך לא כל הזמן
וזה לא שאני רושמת לא וכן כי אין לי מה להגיד .
פעם אחת כתבתי לא עם לב אבל זה היה בציניות בשביל "לרדת" על מישהו שכתב משהו דבילי והוסיף לא עם לב בסוף.
אבל בכללי אני לא רושמת ככה זה סתם דבילי ואמירה ילדותית וסתומה כזאת
אבל בכללי אני לא רושמת ככה זה סתם דבילי ואמירה ילדותית וסתומה כזאת
אנונימית
אולי נדבר על האמוג'י של הפיה הזה שמביא עצבים כל הזמןן
אנונימי
מעצבן אם אני יכיר את הבן אני יבעט בו
זה מהטיקטוק? אה לא ידעתי.
זה לא טרנד(לא יודע אם זה עדיין) לכתוב משו ולהוסיף אימוגי? נגיד,"לא נראלי❤",אני עושה את זה עוד לפני שזה היה טרנדי,או בטיקטוק,זה פשוט מעצבן את מי שאני מדבר איתו וזה מה שאני מנסה לעשות,לעצבן אותו.
אני לא משתמש בלב אבל,אני שם אימוגי של קאבוי,בוכה,נקרע מצחוק והזה עם הכוכבים בעיניים.
זה לא טרנד(לא יודע אם זה עדיין) לכתוב משו ולהוסיף אימוגי? נגיד,"לא נראלי❤",אני עושה את זה עוד לפני שזה היה טרנדי,או בטיקטוק,זה פשוט מעצבן את מי שאני מדבר איתו וזה מה שאני מנסה לעשות,לעצבן אותו.
אני לא משתמש בלב אבל,אני שם אימוגי של קאבוי,בוכה,נקרע מצחוק והזה עם הכוכבים בעיניים.
אויי ילדי טיקטוק אני מרביצה לילדים כאלה
כן זה מביך ולא מגניב
אני מדברת עם מושפע, לברוח
אני עושה את זה כדי לעצבן אנשים אבל אני לא מושפעת מטיקטוק לול
דוגמנית שיניים בשני שקל-כן זה מצחיק לראות אותם מתעצבנים בלי להתאמץ או לעשות יותר מידי.
אבל אני משתמש בזה רק אם הריב שאני נמצא בו לא מעניין אותי,אם זה ריב רציני אז אני לא משתמש מין הסתם.
אבל אני משתמש בזה רק אם הריב שאני נמצא בו לא מעניין אותי,אם זה ריב רציני אז אני לא משתמש מין הסתם.
לול כיף לרשום את זה לפרחות בפוריו בכוונה
ווטאבר שיכתוב מה שבא לו
אבל בפנים זה טיפ טיפה מעצבן לא יודעת למה
אבל בפנים זה טיפ טיפה מעצבן לא יודעת למה
לא עם לב-
מנייאק/ית.
כן עם לב-
סבבה נורמלי, אחלה של בן אדם.
מנייאק/ית.
כן עם לב-
סבבה נורמלי, אחלה של בן אדם.
זה כיף יאללה יא מתייפיפים
וואי אני מתעצבן על זה כי זה גם כל כך הרבה מושפעות וגם כל כך הרבה התנשאות.
בחיים לא אצליח להבין מה זה א- מה הבעיה לדבר נורמלי???
ילדים שחושבים שאם הם יכתבו לא❤ אז הטענה שלהם צודקת מושפעים
שרוצים להגיד לא אבל לא רוצים להתווכח על זה.. אני רושם ככה כבר שנים לפני הטיקטוק
לפעמים זה מצחיק לפעמים זה לא
כן עם לב
לא עם לב
אני באמת לא חושב על משהו אחר מזה
אין לי גם טיקטוק כי זה דיי תת רמה לדעתי אז אני מנותק ממש מהתגובות שמדברות על טיקטוק
לא יודע משם כלום
ניראלי שרק השבוע משהו הסביר לי מה זה pov
לא עם לב
אני באמת לא חושב על משהו אחר מזה
אין לי גם טיקטוק כי זה דיי תת רמה לדעתי אז אני מנותק ממש מהתגובות שמדברות על טיקטוק
לא יודע משם כלום
ניראלי שרק השבוע משהו הסביר לי מה זה pov
קרינג
פשוט "טוב."
מה זה א-?
ומה ההבדל בין כן ולא בלי לב ועם לב?
מרגיש זקן, כולה בן 17
ומה ההבדל בין כן ולא בלי לב ועם לב?
מרגיש זקן, כולה בן 17
אני לא הבנתי מה זה אומר
חלחלה וקרינג מטורף
אנונימית
idk
לא זה לא תמיד ציניות, אולי במקרה שלך, בכל החיים שלי לא קרה לי שזה היה בציניות. פעם בקבוצה של השכבה שלי סתם כזה אמרתי דברים לפחות טיפה מצחיקים והייתי ממש זורמת ונחמדה ומה אמרו לי? "לא❤" "א-". זאת לגמרי התנשאות לא יודעת מאיפה הבאת ציניות
לא זה לא תמיד ציניות, אולי במקרה שלך, בכל החיים שלי לא קרה לי שזה היה בציניות. פעם בקבוצה של השכבה שלי סתם כזה אמרתי דברים לפחות טיפה מצחיקים והייתי ממש זורמת ונחמדה ומה אמרו לי? "לא❤" "א-". זאת לגמרי התנשאות לא יודעת מאיפה הבאת ציניות
ילדה פרחה שאומרית לא או כן בחיוך כזה שבא לי להוריד לה סטירה
אנונימי
ליבי ברגר- הלב הוא לא אחותי והלא זה כמו יעני "זה לא בסדר" או "פשוט תפסיקו".
ומי משתמש בזה בויכוחים זה ציני רצח
ומי משתמש בזה בויכוחים זה ציני רצח
ליבי ברגר- הלב הוא לא אחותי והלא זה כמו יעני "זה לא בסדר" או "פשוט תפסיקו".
ומי משתמש בזה בויכוחים זה ציני רצח
ומי משתמש בזה בויכוחים זה ציני רצח
^ א- זה כאילו אתה בהלם ואין לך מה להגיד אז אתה אומר א-.
לא❤ אתה מנסה להגיד לא בנחמדות
כן❤ אותו הדבר כמו הלא
שטויות של טיק טוק
לא❤ אתה מנסה להגיד לא בנחמדות
כן❤ אותו הדבר כמו הלא
שטויות של טיק טוק
מביך ומעצבן
אנונימית