5 תשובות
דיברתי עם ידיד
סבתא שלי החלימה מקורונה :)))
ראיתי כתבה על הקמת המדינה וזה ממש שימח אותי, אוי.. אני נשמע סאחי.
כל בוקר שאני קמה, כל פעם שאני מסתכלת על אחותי הקטנה (היא כל כך חמודה!!) כל פעם שאני נפגשת עם חברות שלי ואנחנו צוחקות כל כך חזק שכואבת לנו הבטן, כל הזמן בכללי אני בן אדם חייכן
עם חברים שלי כל פגישה איתם זה לבכות מצחוק
באותו הנושא: