5 תשובות
להתייחס יותר לתלמידים באופן אישי ולהאריך את ההפסקות / את ההפסקות בין השיעורים
שואל השאלה:
זה טוב אבל נראלי הכוונה לחינוך, נגיד המורה כתבה על לעשות חונכות של תלמידים בוגרים עם צעירים כדי לחנך לעזרה הדדית...
אנונימית
אפשר כם אותי יותר שיעורים חברתיים של נגיד התגבשות כיתה וכאלה זה נגיד דברים שאני הייתי רושמת
גם אולי *
שואל השאלה:
עלה לי רעיון של אולי לעשות התנדבות שבועית קבועה במערכת, שלכל כיתה יהיה מקום קבוע בו היא מתנדבת במהלך השנה. מה אומרים?
אנונימית
באותו הנושא: