5 תשובות
אין ככ דרך, זה בגלל העומס
זה תמיד ככה ולכולם ככה בתכלס
זה תמיד ככה ולכולם ככה בתכלס
קורה גם לי במיוחד בשעות הערב
וזה בגלל שיש בשעות האלה יותר פעילים
וזה בגלל שיש בשעות האלה יותר פעילים
שואל השאלה:
אני כרגע מהמחשב ולא מהאפליקציה.
לפחות אני יודע שהבעיה היא לא אצלי ושזה קורה לכולם חח
אני כרגע מהמחשב ולא מהאפליקציה.
לפחות אני יודע שהבעיה היא לא אצלי ושזה קורה לכולם חח
כן גם לי , לפני כמה שעות דווקא היה בסדר גמור , בטח בגלל העומס.
גם לי זה ככה, זה קורה הרבה לצערי
באותו הנושא: