9 תשובות
שואל השאלה:
הם במחירים טובים? כאילו לא ממש גבוהים? ואפשר שתגידו לי גם מאיפה אפשר לקנות?
שואל השאלה:
ו- sweet as a devil מה הקרם עושה לפנים?
סבון פנים של cerave הוא פשוט קסום, עשה רק טוב לי ולהמון בנות בטיקטוק מסתבר.
גם קרם פנים של careline
הקרם לילה של לוריאל
שואל השאלה:
אפשר שתצטרפו תמונה או את שם המוצר?
שלחי לי הודעה בפרטי אני אשלח לך את השם
שואל השאלה:
תודהה. יש לכם עוד המלצות??
הוא נותן לעור מראה בריא יותר וקורן ולח ולא יבש , לפחות לי מוריד חצ'קונים ועושה אותו לא יבש .. זה קרם פנים ממש ממש טוב .
לפני חצי שנה הפנים שלי היו ממש יבשות ברמה קשה ועכשיו הקוסמטיקאית שלי אמרה שהמצב שלהן ממש טוב ממה שהיה
של לוריאל בקושי חמישים שקל הוא קטן קצת אבל זה מספיק לאיזה חודש באמת שעושה פצצה לפנים ונותן להם זוהר
באותו הנושא: