10 תשובות
אני לא מאמינה לה.
היא כל הזמן יורדת על רזות ואומרת שרק כלבים נמשכים לעצמות,ולפחות יש מה לתפוס אצל מלאות.
היא סתם עושה את זה היא לא מתנצלת לדעתי
סליחה שהתגובה שלי לא תעזור לך אבל מה קרה בסרטון שהיא מחקה?
אנונימית
שואל השאלה:
תחשבו כמה זה פוגע שכל הטיקטוק עושה על בן אדם אחד כלכך הרבה הייט ותנסו שניה להכנס לנעליים שלה ותבינו, היא בטח מרגישה נורא עכשיו והיא הצטערה על זה והיא מתחרטת וזה עצוב שיש אנשים שכותבים לה מבוטלת וכל זה, כי אין לה שום כוונה רעה
אנונימית
לא וזה שהיא מבטלת זה סבבה
אחותי... היא לא באמת הצטערה היא עושה את זה כדי שיפסיקו עם ההייט
זוכרת את הילדה שיצאה על תקווה שזכתה באח הגדול ועל כל השחורים? היא התנצלה אחר כך ואמרה שזה היה בצחוק רק בשביל שיפסיקו את ההייט
אז לפח דעתי נעמה הזאת הייתה צריכה לחשוב טוב טוב לפני שהעלתה את הסרטון הזה
איך אומרים? "אין שכל אין דאגות"
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא בסופו של דבר אמרה שהיא מתחרטת על זה ולא מאמינה בדברים שהיא ארמרה. הסרטון היה מלפני יותר משנה מה כולם עודים מזה עניין
אנונימית
אלעק לא התכוונה לזה היא התנצלה רק בשביל שלא יצאו עליה אין כוונה בהתנצלות שלה.
צודקת מסכימה
שואל השאלה:
זה היה לפני שנה!
חוץ מזה הכיקר שעכשיו היא באמת אמרה שהיא לא התכוונה. אתם כלכך לא בוגרים שזה עצוב, בחיים האמיתיים יהיה לכם קשה אם על כל דבר קטן אתם אף פעם לא תסלחו
אנונימית
זה לא משנה שזה קרה לפני שנה.
מאז היו עוד מליוני סרטונים על הנושא ! היא ממשיכה להוריד לרזות