20 תשובות
לא.
אנונימית
אכן
כן
כן. אני 1.68 כיתה ח'
אני בכיתה ח בגובה הזה אז כן.
אני 1.57 ואני בכיתה ט. אז לא,זה לא
לא יודע זה תלוי בגיל, אני בן 13 בכיתה ט' מטר שישים לדוגמא שזה טוב לגיל, זה לא תלוי רק בכיתה...
אנונימית הממוצע הוא 1.62
והילדה בכיתה ט שזה גיל 14 אז לגילה זה ממוצע
והילדה בכיתה ט שזה גיל 14 אז לגילה זה ממוצע
אנונימית
כן ממשיכים לגבוה, בנות בדרך כלל גבוהות ממש עד גיל 16 ואז הם ממשיכות לגבוה עוד קצת
והממוצע בישראל 1.62 ממש לא 1.66
והממוצע בישראל 1.62 ממש לא 1.66
אנונימית
עכשיו בדקתי באינטרנט והגובה הממוצע לילדה בת 14 הוא 1.58
ויכול להיות שבישראל אפילו פחות
אז את ממוצעת
ויכול להיות שבישראל אפילו פחות
אז את ממוצעת
אנונימית
לא
זה ממוצע
זה ממוצע
אנונימית
ברוב המקרים בנות גובהות את רוב הגובה עד שנתיים מקבלת המחזור ומשם יש מצב שתגבהי אולי טיפה ממש אז בתכלס לא נשאר לה הרבה לגבוה ועד 160 זה נחשב נמוך בערך אז כן
לא
אני 154 בכיתה ט
ורוב השכבה שלי הבנות בין 150 ל165
אני 154 בכיתה ט
ורוב השכבה שלי הבנות בין 150 ל165
זה נמוך אבל זה הכי יפה
אני 1.50 כיתה י
ממש לא
בגילאי 14 עדיין גבוהים
היא ממוצעת
בגילאי 14 עדיין גבוהים
היא ממוצעת
אנונימית
אכן כן.
בכיתה ז הייתי מטר 64 ועכשיו אני מטר 72 ._. זה דיי נמוך
אנונימית
יכול להיות שבישראל זה אפילו פחות
ומאיפה אתה יודע שהיא לא תמשיך לגבוה? היא כן תמשיך
ומאיפה אתה יודע שהיא לא תמשיך לגבוה? היא כן תמשיך
אנונימית
באותו הנושא: