7 תשובות
לא לא ממש ממש לא!
זה שונה לגמרי במרכיבים ובמבנה
ממש לא
זה שונה לגמרי במרכיבים ובמבנה
ממש לא
כמו שאמרו לפניי- על הפנים משתמשים רק במה שמיועד לפנים אחרת יכולים לצאת חצ'קונים, תגובות אלרגיות וכו'.
באופן כללי לא ממליצה על ללין, הם לא משהו..
הריחות טובים והאריזה יפה אבל הם יקרים מדי והמוצרים שלהם לא כל כך איכותיים.
באופן כללי לא ממליצה על ללין, הם לא משהו..
הריחות טובים והאריזה יפה אבל הם יקרים מדי והמוצרים שלהם לא כל כך איכותיים.
שואל השאלה:
אז יש ללין קרם פנים באותו סגנון ריח?
אז יש ללין קרם פנים באותו סגנון ריח?
אנונימית
לא ממליצה להשתמש על הפנים במוצרים שלא מיועדים לפנים.
זה יכול לעשות פריחה או לגרום לעור שלך להיהרס/להתחצ'קן או להיכנס לך לעיניים ובקיצר לא יעשה לך טוב.
זה יכול לעשות פריחה או לגרום לעור שלך להיהרס/להתחצ'קן או להיכנס לך לעיניים ובקיצר לא יעשה לך טוב.
אנונימית
לא לאא בקרם גוף יש חומרים שלא מתאימים לפנים שלנו וזה יכול לגרום לגירויים
לא חשובת
אני לא יודעת אם אותו הריח
אבל יצא להם סדרה לפנים עם מסכות וזה לא בטוחה שזה באותו ריח ..אבל שווה לנסות
אבל יצא להם סדרה לפנים עם מסכות וזה לא בטוחה שזה באותו ריח ..אבל שווה לנסות