5 תשובות
אם זה ככה... הן לא חברות, אפשר לדעת כמה בנות הייתן בחבורה?
להתקדם הלאה, אנשים זה חרא דבר ועם הזמן לומדים להתמודד
שואל השאלה:
היינו 7 כולל אני
אנונימית
תקשיבי תבקשי שיוסיפו אותך
ופשוט תשאלי אם למישהי יש תמונה שכולן יצאו יפה ובסדר ופשוט תגידי שיצאת בטעות ופשוט לא אהבת איך שיצאת בתמונה כי לצאת מהקבוצה רק בגלל שיצאת מטושטש זה טיפה מיותר...
תמיד כשיש חבורה גדולה, יש את האחת שהיא אאוט כזה,
אם את אוהבת אותן והן חשובות לך,
תגידי להן מה את מרגישה, חברות אמיתיות יבינו יעשו הכל כדי שלא תרגישי ככה בחיים.
מקווה שעזרתי