17 תשובות
לא הייתי מעדיפה אף אחד מאלה,אני לא יצאת עם קטנים מימני
ולשאלתך,לא משנה לי אם הוא מאמין או אתאיסט.
ולשאלתך,לא משנה לי אם הוא מאמין או אתאיסט.
מאמין
שואל השאלה:
נגיד והם בגילך... הגיל זה סתם כי זה הגיל שלי
נגיד והם בגילך... הגיל זה סתם כי זה הגיל שלי
אם הייתי בגיל הזה, חושבת שהייתי בקטע של שניהם חח עם נטיה קלה לבחור ששומע שחורה. אם הוא מאמין או לא זה לא כזה משנה, אני לא מאמינה אבל עדיין הייתי יוצאת עם מאמין.
הייתי יוצאת עם השני לול
השני
לא קשור לאתאיסט או מאמין פשוט האופי שלו יותר לטעמי
לא קשור לאתאיסט או מאמין פשוט האופי שלו יותר לטעמי
אתאיסט, גם אחותי אתאיסטית. אני חילונית ואני מרגישה יותר קשורה לאתאיסטים מאשר מאמינים ומסורתיים
לא אכפת לי אין הוא מאמין שיש אלוהים או אין כל עוד הוא מקבל אותי אבל תכלס בחור מס 2 ניצח
2!!
אתאיסט חכם שלא שותה/מעשן ואוהב אנימה וספרים זה מושלם
אתאיסט חכם שלא שותה/מעשן ואוהב אנימה וספרים זה מושלם
מאמין.
גבר 2
אטאיסט אבל לא ממש היתייחסתי לתיאורים
אתאיסט**
1.מאמין
2
אנונימית
אני לא רוצה לא אותו ולא אותו אני לא רוצה מסורתי אני רוצה דתי
ואני מעדיפה מאמין
ואני מעדיפה מאמין
באותו הנושא: