9 תשובות
לקסי הייתה טיפה מעצבנת אבל זה היה עצוב שהיא ומארק מתו
כאילו הייתי עצובה גם עליה
שואל השאלה:
ודפאק מה עובר עליכם חולי נפש

הסדרה ממש ממש לא הידרדרה היא ממשיכה והייתה סדרה מדהימה, תפסיקו ללכת אחרי העדר ולהגיד שהיא הידרדרה כי היא פשוט !לא!
דווקא בעונות האלו הם מספרים יותר סיפורים מציאותיים ומעלים מודעות לככ הרבה נושאים חשובים וחבל שאתם חושבים שזה מדרדר
לגבי לקסי-ודםאק למה לעזאזל ומאיזו סיבה אפשר לשנוא את לקסי? אין שום לאקינג סיבה לשנוא אותה
וסדרה ללא דרק עדיין מדהימה דרך אגב, דרך הוא ממש לא הכל ;)
מה הקשר ללכת אחרי העדר זה באמת הידרדר
בעיקר עצבן אותי הקטע שניסו לשדך למרדית מלא אנשים ובעיקר דה לוקה שם נשברתי כי כאילו רואים שהיא לא כבר לא צעירה והיא דיי מבוגרת אז דיי אתם יודעים אנשים יכולים לחיות גם לבד
ואגב זה ככה גם לגבי כולם כבר, כולם יוצאים עם כולם זה מעצבן
זה נעשה גרוע כבר לפני כשהם הרגו את מארק וכריסטינה עזבה
הפסקתי לראות בעונה 15 כבר ממש כאב לי על הסדרה שהיא התדרדרה ככה
שואל השאלה:
תגידו מה שבא לכם אבל זה פשוט טמטום