6 תשובות
אני חושבת אולי בגלל שאנחנו כל הזמן מול מסך אז מתחיל כבר כאבי ראש
הייתי ממליצה לך ללכת לרופא. יכול להיות שזה יותר מסתם כאב ראש.
שואל השאלה:
קבעתי כבר תור לרופא לשבוע הבא... זה פשוט מעניין אותי מה הסיבה...
אנונימית
תנוחי אל תהיי הרבה בטלפון זה בטח כאב ראש מהמורים החופרים
יש לך חופש של שבוע של סוכות יש לך זמן לנוח ותלכי לרופא שקבעת.
גם אני ככה, אני מניחה שזה פשוט מתוצאה של חוסר שעות שינה והרבה זמן מול המחשב
אנונימית