3 תשובות
כן, אין קשר, א סימפטומטי זה רק שהגוף מגיב יותר טוב למחלה..
אבל הנגיף עדיין שם, ויש בדיקה שניתן לזהות בעזרתה גם אם אין סימפטומים
אבל הנגיף עדיין שם, ויש בדיקה שניתן לזהות בעזרתה גם אם אין סימפטומים
כן
כן יש הרבה ללא תסמינים שיוצאים חיוביים
באותו הנושא: