אני ואחיות שלי רבנו עם אמא שלי ואז דוד שלי שהיה בבית גם התערב והתחיל להיכנס באחותי, אחותי בכתה וזה ודוד שלי היה צריך לישון בסוכה אצלנו והוא הלך וכל המריבה הייתה מול אשתו ואני ממש מפחדת שיהיו דברים מריבות או שאישתו תרחיק אותנו מאיתנו או משו, אני חושבת שזה ממש לגיטימי לריב מידי פעם והכל בסדר (ההורים שלי גרושים חשוב לציין) מה אתם חושבים?