5 תשובות
זה הגיוני ,היא הייתה חברה שלך תקופה
לדעתי זה לגמרי נורמלי...
אנונימית
הגיוני מאוד כן
אגב אהבתי את המשפט "אני מרגיש כמו נערה בת 14 אחרי שהודיעו לה שסוגרים את הטיקטוק..." הצחקת אותי קצת
אגב אהבתי את המשפט "אני מרגיש כמו נערה בת 14 אחרי שהודיעו לה שסוגרים את הטיקטוק..." הצחקת אותי קצת
כן אחי הכי הגיוני ולגיטימי בעולם
אין לך מה לפקפק בגבריות שלך ;)
ו... זה יעבור עם הזמן, בהצלחה עם התקופה הזאת.
אין לך מה לפקפק בגבריות שלך ;)
ו... זה יעבור עם הזמן, בהצלחה עם התקופה הזאת.
זה לגיטימי לגמרי. זה פרידה . זה קשה אבל עם הזמן זה יעבור . אני ממש מצטערת בשבילך אבל חייב להיות חזק ולמצוא בזה את הטוב
באותו הנושא: