13 תשובות
שבועיים
שבועיים מאז שפגשת אותו ותנסי להשיג את משרד הבריאות
לא כולם מקבלים הודעה, תצהיר במשרד הבריאות שנפגשת כם חולה מאומת ותכנס לבידוד של שבועיים מיום המפגש
עדיף שבועיים
שבועיים (מהיום שהיית לידו)
זה עדיף בשבילך ובשביל הקרובים שלך.. אם את יודעת שהיית ליד חולה קורונה זה האחריות שלך להכניס את עצמך לבידוד שבועיים בשביל לא לסכן את הסביבה שלך
זה עדיף בשבילך ובשביל הקרובים שלך.. אם את יודעת שהיית ליד חולה קורונה זה האחריות שלך להכניס את עצמך לבידוד שבועיים בשביל לא לסכן את הסביבה שלך
אנונימית
נראלי שתלוי מתי היית לידו, אם היית ליידו לפני 4 ימים אז בידוד לעשר ימים אם לפני 8 ימים אז ל6 ימים וככה הלאה בגדול אם היית ליידו אתמול או היום אז שבועיים אבל תתקשרי למשרד הבריאות לבדוק
14 ימים מאותו תאריך שבו היית ליד החולה המאומת
מהיום שנפגשת איתו
שואל השאלה:
יום חמישי פגשתי
יום חמישי פגשתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז כמה זמן?
אז כמה זמן?
אנונימית
שואל השאלה:
אז כמה זמן?
אז כמה זמן?
אנונימית
עד חמישי הבא
שבועיים. וכל הכבוד שגם עם זה שלא כתבו לך הודעה את מכניסה את עצמך לבידוד. אם אנשים היו כמוך כנראה שלא היינו במצב הזה.
באותו הנושא: