9 תשובות
לא צריך בשביל צרכים אילוף, אתם יכולים ללמד אותו. פשוט להתעלם כשהוא עושה בבית כי אם הוא יקבל על זה יחס הוא ימשיך לעשות. וכשהוא עושה בחוץ לתת לו חיזוקים חיוביים עד שהוא ילמד
תבדוק באינטרנט איך לאלף אותו בבית, תגיד לאבא שלך שידחה את זה קצת ואם כבר תלמד אותו לפני לא יהיה צריך לשלוח אותו לשם
שואל השאלה:
הוא בסך הכול 3 חודשיים אצלי והוא גור קטן וחודש אני לא אראה אותו ....
הוא בסך הכול 3 חודשיים אצלי והוא גור קטן וחודש אני לא אראה אותו ....
שואל השאלה:
לצערי זה כבר לא יקרה אבא שלי שולח אותו היום בערב .
לצערי זה כבר לא יקרה אבא שלי שולח אותו היום בערב .
מה? אבל הוא בסך הכל גור, תדבר איתו עכשיו
יש מאלף שמגיע הביתה לא צריך לקחת אותו
שואל השאלה:
הבנתי שהוא יהיה בכלוב ויגיע לו אוכל פעם ביום
הבנתי שהוא יהיה בכלוב ויגיע לו אוכל פעם ביום
זה לא טוב לשים בכלוב ממש ממש לא טוב
זה ממש לא טוב לקחת גור קטן לאנשים זרים הוא צריך לחיות איתכם בשביל לצבור ביטחון ואמון. יש מאלפים שמגיעים הביתה ולצרכים בכלל לא צריך אילוף. רק מה שכתבתי למעלה... הוא גור וזה יקח זמן צריך הרבה סבלנות עם גורים
באותו הנושא: