42 תשובות
1.75 בערך כי אני נמוכה 1.55
שוב אתה?
-
1.75 כי אני רק 1.53 אזז
-
1.75 כי אני רק 1.53 אזז
רק שלא יהיה נמוך ממני
אני 160 ואנ רוצה מישהו 170-177
אני 1.60 ובתאוריה הייתי רוצה מישהו 1.75 פלוס מינוס. בכל מקרה הולכים לפי הלב ולא לפי המטר והחבר הנוכחי שלי 1.64
אני 1.70 בערך ואני רוצה שהגבר היה 1.83 בערך
יותר גבוה ממני פשוט
(1.73)
(1.73)
שואל השאלה:
אלכס(בת)- את תעדיפי גבר 1.77 או גבר 1.80 ?
אלכס(בת)- את תעדיפי גבר 1.77 או גבר 1.80 ?
אנונימי
1.57
לא אכפת לי בכלל אבל אלך על 1.88
לא אכפת לי בכלל אבל אלך על 1.88
שואל השאלה:
pizza hunter - בתיאוריה תעדיפי גבר 1.80 או גבר 1.85 ? קשה לי כשאין. תשובה מדויקת
pizza hunter - בתיאוריה תעדיפי גבר 1.80 או גבר 1.85 ? קשה לי כשאין. תשובה מדויקת
אנונימי
177 מישהו 180 יראה מפלצת לידי, כאילו אחרי הכל צריך גם פורפורציה
שואל השאלה:
מגניבה כמוך לא חושבת ככה, היא רוצה מישהי שהיא תגיע לו לבטן
רק בריאות
מגניבה כמוך לא חושבת ככה, היא רוצה מישהי שהיא תגיע לו לבטן
רק בריאות
אנונימי
שואל השאלה:
מישהו*
מישהו*
אנונימי
שואל השאלה:
ובתור מישהי 1.74 תעדיפי גבר 1.84 או גבר 1.90 ?
ובתור מישהי 1.74 תעדיפי גבר 1.84 או גבר 1.90 ?
אנונימי
חחח נו אבל זה לא ככה אני אצא גם עם בחור 1.70 לא רואה בזה שום בעיה
שואל השאלה:
מגניבה כמוך - צריך אבל פרופורציה מה הקשר? מילא היית כותבת 1.80
1.80 זה יחסית גבוה ולפחות את תראי נורמלי לידו
מגניבה כמוך - צריך אבל פרופורציה מה הקשר? מילא היית כותבת 1.80
1.80 זה יחסית גבוה ולפחות את תראי נורמלי לידו
אנונימי
צודק אז כזה 1.75
שואל השאלה:
ושתדעי הגובה האידאלי לדוגמן הוא דווקא 1.85 בערך
שלא תחשבי שזה 1.88 שנחשב הכי אסתטי
ושתדעי הגובה האידאלי לדוגמן הוא דווקא 1.85 בערך
שלא תחשבי שזה 1.88 שנחשב הכי אסתטי
אנונימי
שואל השאלה:
1.75 זה ממוצע מינוס כזה
1.75 זה ממוצע מינוס כזה
אנונימי
אני 1.79 ובגדול הייתי מעדיפה 1.88-195
אבל גם 1.80+ הולך
אבל גם 1.80+ הולך
שואל השאלה:
אל תכתוב לי בקיר - תעדיפי גבר בגובה 1.82 או בגובה 1.86 ? אני רוצה לדעת איפה האידאלי שלך בערך
אל תכתוב לי בקיר - תעדיפי גבר בגובה 1.82 או בגובה 1.86 ? אני רוצה לדעת איפה האידאלי שלך בערך
אנונימי
שואל השאלה:
את בגובה יחסית ממוצע את לא קטנה
הפרש של 23 ס"מ זה הרבה, זה אומר שגם עם עקבים יהיה הבדל גדול
את בגובה יחסית ממוצע את לא קטנה
הפרש של 23 ס"מ זה הרבה, זה אומר שגם עם עקבים יהיה הבדל גדול
אנונימי
1.75
שואל השאלה:
מעניין..
הגובה שלו הוא אינדיקטור טוב
אני צריך כמה שיותר תשובות של בנות שהן בגובה קרוב לממוצע
מעניין..
הגובה שלו הוא אינדיקטור טוב
אני צריך כמה שיותר תשובות של בנות שהן בגובה קרוב לממוצע
אנונימי
שואל השאלה:
שלך*
שלך*
אנונימי
אתה לא מקבל מספיק תשומת לב בבית?
חלאס כבר כל פעם עם אותה השאלה.. לא נמאס לך??
חלאס כבר כל פעם עם אותה השאלה.. לא נמאס לך??
שואל השאלה:
אחי אני מגוון בשאלות דווקא תבדוק
אחי אני מגוון בשאלות דווקא תבדוק
אנונימי
שואל השאלה:
הרוב רוצות 1.80-1.86 בערך, כל המחקרים אומרים את זה
יש כמה בנות נמוכות שרוצות גבר 1.85+ אבל הם מעטות
יותר ירצו 1.80 אולי
הרוב רוצות 1.80-1.86 בערך, כל המחקרים אומרים את זה
יש כמה בנות נמוכות שרוצות גבר 1.85+ אבל הם מעטות
יותר ירצו 1.80 אולי
אנונימי
שואל השאלה:
הרוב לא פוסלות
מישהי 1.50 יכולה בקלות לרצות מישהו שהוא "רק" 1.75 זה נפוץ
הרוב לא פוסלות
מישהי 1.50 יכולה בקלות לרצות מישהו שהוא "רק" 1.75 זה נפוץ
אנונימי
שואל השאלה:
מאיפה את מכירה ? יש יותר מדי מחקרים שאומרים שהאידאלי 1.83 בערך
אבל מפקפק בזה עדיין
מאיפה את מכירה ? יש יותר מדי מחקרים שאומרים שהאידאלי 1.83 בערך
אבל מפקפק בזה עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
גם בסקרים באתרים הרוב בוחרות בטווח של ה-1.80-1.87
לא הגיוני כל כך מה שאת כותבת
גם בסקרים באתרים הרוב בוחרות בטווח של ה-1.80-1.87
לא הגיוני כל כך מה שאת כותבת
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה לדעת מה הגובה האידאלי.
תראי פה למשל איך ה-1.80-1.85 ניצח:
אני פשוט רוצה לדעת מה הגובה האידאלי.
תראי פה למשל איך ה-1.80-1.85 ניצח:
קישורים מצורפים:
אנונימי
שואל השאלה:
לא, על פי אחד הסקרים המובילים רק 30% מהנשים מסכימות שאין דבר כזה גבוה מדי, אני מניח שהרוב גדולות גבוהות מהממוצע
לא, על פי אחד הסקרים המובילים רק 30% מהנשים מסכימות שאין דבר כזה גבוה מדי, אני מניח שהרוב גדולות גבוהות מהממוצע
אנונימי
שואל השאלה:
הם משקרים חלק, על פי כל המחקרים גבר נמוך בממוצע ב-1-2 ס"מ ממה שהוא מדווח(כמובן שגם יש כאלה שאומרים אמת)
הממוצע 1.76-1.77
הם משקרים חלק, על פי כל המחקרים גבר נמוך בממוצע ב-1-2 ס"מ ממה שהוא מדווח(כמובן שגם יש כאלה שאומרים אמת)
הממוצע 1.76-1.77
אנונימי
שואל השאלה:
בישראל אנחנו ממוצעים ביחס לאירופה, בדיוק באמצע
בישראל אנחנו ממוצעים ביחס לאירופה, בדיוק באמצע
אנונימי
שואל השאלה:
לא, זה הפרש קרוב לממוצע
זה יפה יחסית
איך את מרגישה כשאת עומדת לידו ?
ויכול להיות שהוא 1.76-1.77 אגב
לא, זה הפרש קרוב לממוצע
זה יפה יחסית
איך את מרגישה כשאת עומדת לידו ?
ויכול להיות שהוא 1.76-1.77 אגב
אנונימי
שואל השאלה:
לרוב אתן הכי אוהבות שהוא מספיק גבוה בשביל לשים את הראש על הכתף שלו, לא יותר מזה
לרוב אתן הכי אוהבות שהוא מספיק גבוה בשביל לשים את הראש על הכתף שלו, לא יותר מזה
אנונימי
שואל השאלה:
את תרימי את הראש לכולם
השאלה היא כמה את רוצה להרים את הראש
את תרימי את הראש לכולם
השאלה היא כמה את רוצה להרים את הראש
אנונימי
שואל השאלה:
קשה להעריך ככה
קשה להעריך ככה
אנונימי
1.88 כי אני 1.70
העיקר שלא יהיה יותר נמוך ממני
1.78 כי אני 1.64
באותו הנושא: