22 תשובות
לא הכי עצוב- אבל עם משמעות גדולה
למרות הכל של רביד פלוטניק
אנונימית
על מי אני עובד של יוני בלוך
hold on
אני יודעת שזה שיר מוכר, אבל הוא משום מה הוא גורם לי לרצות לבכות
אנונימית
prey- jxdn
אנונימית
וואי hold on
שיר ממש יפה וגם עצוב
burning candle של cindy lee, שיר חסר תקווה
i can't carry this anymore(:
אנונימית
all i want- kodaline
אנונימית
mt loverman
גולי גול
נראה לי hold on ממש ממש עצוב לי כי עשיתי איתו אדיט עצוב ממש
אנונימית
my tears ricochet
goodbye to a world
את כל כך מכוערת שימי תבורי
כדורי הרגעה בדבש
undesired - undressed
אנונימי
hart ניראלי ככה רושמים לאדעת
לגבי הקודם זה היה mr loverman
the night we met
in too deep וואו זה שיק פשוט עצוב במיוחד אם מקשיבים למילים