7 תשובות
כימיה זה לא קשה, ביולוגיה די קשה אבל לא "ממש קשה"
וגם השילוב שלהם טוב כי הבגרויות בשנים שונות (לפחות ככה היה אצלי)
ביולוגיה לא קשה
זה פשוט כמות די גדולה של מידע
אבל אם זה מעניין אותך את תביני בקלות

כימיה לא הייתי
אני כרגע בביולוגיה, בתור אחת שמאוד קשה לה בלימודים ביולוגיה זה מה שהציל אותי אני מאוהבת במקצוע הזה והוא כלכך מעניין, ממש ממליצה לך ללכת לביולוגיה זה מעניין ממש, זה לא קשה זה סבבה כזה יש חלקים שקצת יותר קשים להבנה ויש יותר קלים. יש הרבה מושגים שנשמעים אותו דבר אז צריל גם להבדיל אבל אם זה מענין אותך לכי על זה!!
אני עכשיו יא בביולוגיה, האמת שזה קשה לי
החומר עצמו סבבה פשוט השאלות הן מאוד להסיק
ואני כאילו חמש יחידות עומדת על 90 פלוס כן? זה לא שאני לא טובה בלימודים פשוט ביולוגיה לא מסתדר לי לא יודעת למה
אני עכשיו בביולוגיה וזה קל רצח מה שכן זה מלאא מלא חומר אז את צריכה באמת להיות קשובה כל שיעור מה שכן זה מעניין ממש זה תלוי בך אם את מקשיבה ומשקיעה וזה מעניין אותך אז ככל הנראה שתצליחי יותר
הייתי בשניהם
לא קשה, במיוחד ביולוגיה .
כימיה קצת כי יש חלק של חישובים אבל זה באמת כלום
אני נמצאת במגמות האלה והם ממש סבבה כי זה לא כמו מתמטיקה והיסטוריה לזכור דברים זה ידע שיש להעמיק משהו שיסקרן אותך ומשהו שאהייה לך קל לשנן כי זה סהכ מידע שאת תצטרכי להבין אותו . אני מאוד אוהבת ביולוגיה כי זה מרתק כל פעם מחדש לדעת עוד ועוד דברים על העולם ובכלל על גוף האדם. ולשאלתך זה ממש לא קשה:)
אנונימית