7 תשובות
מה כבר ראית?
גאנג גייל אונליין
אחד היפים לדעתי
hunter x hunter
שואל השאלה:
ראיתי לצערי
אינוישאה
בליץ', ואן פיס
לא יודעת אם זה נחשב בשבילך בסגנון של נארוטו: השקר שלך באפריל,שבעת חטאי המוות, אביר ערפד,אקדמיית הגיבורים שלי והמלאך של הסוף.