התחברות
הרשמה
מתי נראה לכם שיחזירו את הטסטים?
4 באוקטובר 2020, 21:12
טסט
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
ישראל
2 תשובות
עוד המון זמן
ח
חלה שגיאה, הכינוי נמחק!
היו אמורים להחזיר ב18.10 אבל ככל הנראה מאריכים את הסגר בהרבה אז לא יחזירו עוד הרבה זמן
*
*-* Music
באותו הנושא:
זה נראה לכם נורמלי שאני אחרי 90 שיעורים ו-4 טסטים?
נראה לכם שעברתי את הטסט או לא ?
טסט בשעה 15:15 זה סבבה נראה לכם?
נראה לכם שיחזירו את אקולוקו?
נראה לכם אכשל בטסט?
אני צריך תשובה חד משמעית חוזרים אחרי פסח או לא אני מאוד מפחד ולא נראה לי הגיוני שיחזירו אותנו המצב לא טוב
נראה לכם שיש סיכוי שיחזירו את השביתה?
היה לי טסט ב13:45 מתי בערך נראה לכם שאקבל תשובה?
בא לי לבכות.. נראה לי אני נכשלת בטסט.
נראה לי נכשלתי טסט רביעי
רבתי עם אמא שחי ויש לי טסט נראה לכם שאלוהים עדיין יעזור לי בטסט?