5 תשובות
לא נראלי זה קורונה אבל תעשו בדיקה אין לכם מה להפסיד
אנונימי
תתקשרו למוקד קורונה! שיהיה בבידוד בינתיים ושיעשה בדיקה מחר
תתקשרי מחר בבוקר לקופח לבקש בדיקה לקורונה.
בינתיים שלא יצא הרבה מהחדר ושמרו מרחק
37 זה לא כזה גבוה אבל גם לאבא שלי היה 37, שיעול וחולשה והוא נמצא חולה.
אגב לא להלחץ ויותר חשוב לא להלחיץ אותו
רפואה שלמה
בינתיים שלא יצא הרבה מהחדר ושמרו מרחק
37 זה לא כזה גבוה אבל גם לאבא שלי היה 37, שיעול וחולשה והוא נמצא חולה.
אגב לא להלחץ ויותר חשוב לא להלחיץ אותו
רפואה שלמה
חום 37.6 זה תקין, החולשה והשיעול מדאיגים.
שואל השאלה:
תודה לכולם, אני ממש מפחדת עליו ועל המשפחה שלי אני ממש בוכה
תודה לכולם, אני ממש מפחדת עליו ועל המשפחה שלי אני ממש בוכה
באותו הנושא: