4 תשובות
לא הסכויים שנחזור אחרי החג הם בערך אחוז אחד...
רוב הסיכויים שלא נחזור.
אני לא רוצה להיתפס על המילה אבל, לא חוזרים [נקודה].
אני לא רוצה להיתפס על המילה אבל, לא חוזרים [נקודה].
ידונו על זה ביום חמישי ואז נראה.
לא, עדיין לא יודעים
באותו הנושא: