3 תשובות
אז היא לא חברה אמיתית.
תנסי לדבר איתה על מה שמפריע לך בקשר שלכן ואם את רואה שהמצב לא משתפר אז ביוש
לפי דעתי את צריכה לדבר איתה ולהסביר לה את מה שאת מרגישה אולי זה יגרום לכך שהחברות שלכם תשתפר אם את רואה שזה לא עוזר אז פשוט אל תדברי איתה יותר אבל תנסי קודם להסביר לה את מה שאת מרגישה
אני חושב שמה שעדן חסון כתב נכון אבל את לא חייבת להיות איתה בקשר את לא משועבדת לה צריכים שתיים לחברות ואם את לא מוצאת לנכון מכל סיבה שלא תהיה להיות איתה בקשר בזה זה נגמר ,את תראי שהיא עוד תרדוף אחריך ...