2 תשובות
אמנם זה לא קרה לי אבל אני מניחה שזה קורה לך בגלל הגילוח ,תשתמשי בסכינים חד פעמיים ותגלחי בעדינות יום לפני הטיפול
ככל שתעשי יותר טיפולים לא תצטרכי לגלח הרבה וככה גם לא יהיו פצעונים
שואל השאלה:
אני מגלחת רק במקום כלומר מגלחת רק כשיש לי טיפול והמצב לא מראה טוב על הפנים
אנונימית