אני צריכה עזרה במגמת ביולוגיה לכיתה י. פליזז זה דחוף
במעי הדק מתרחשת ספיגה של חומרים שנוצרו מפירוק המזון ושל מלחים שהיו במזון. מצינור המעי אל הדם. הספיגה של חומרים אלה גורמת לירידה בריכוז המומסים בחלל צינור המעי. כתוצאה מכך עוברים מים מחלל צינור המעי אל אל הדם. הסבירו מדוע. פליזז תעזרו לי אני תקועה על זה שעה תודה לעוזרים:)
5 באוקטובר 2020, 16:35
תשובה אחת
כי שזה עובר לזרם הדם,אז המלחים מסופקים לכול התאים בגוף?בעיקר בכללי כול המטרה של מערכת העיכול היא לעכל אותו לפרק אותו לאבני, להיכנס אותו למערכת הדם ומשם לתאים