תשובה אחת
כי שזה עובר לזרם הדם,אז המלחים מסופקים לכול התאים בגוף?בעיקר בכללי כול המטרה של מערכת העיכול היא לעכל אותו לפרק אותו לאבני, להיכנס אותו למערכת הדם ומשם לתאים