התחברות הרשמה

עברתי לבס עם בנים ועד עכשיו הייתי באולפנה ובאלי ידידים איך להתחבר אליהם?

5 באוקטובר 2020, 20:12
דתייםאולפנהתיכון    
2 תשובות
תדברי איתם. תפני אליהם, תשאלי מה קורה וכאלה ותפתחי שיחות איתם

זה כנראה פחות רלוונטי בגלל הקורונה
א
אמנית
אף דתי שמכבד עצמו לא יעזור לך בזה
סליחה.
אנונימי
באותו הנושא:
היי אני דתייה ולומדת באולפנה ואני מתה ללמוד עם בנים
בנים- מוריד אם היא לומדת באולפנה?
עברתי מאולפנה למעורב עשיתי בשכל?
בנים מוריד אם היא לומדת באולפנה?
אני עכשיו בבית ספר חילוני ואני למדתי באולפנה שנתיים קודמות ואני ממש מתגעגעת לאולפנה
יש פה בנות שלומדות באולפנה? באיזה אולפנה?
עשיתי את הדבר הנכון שעברתי מאולפנה לב"ס חילוני?
למה יש מורים בנים באולפנה?
חשבתי לכתוב סיפור אהבה על 2 לסביות באולפנה ולקרוא לו "מה שקורה באולפנה נשאר באולפנה". זה יתפוס?
באולפנה יש בנים?
אני לומדת באולפנה איזה באסה שאין בנים נכון?