10 תשובות
הפגנות נגד ביבי
שואל השאלה:
מה למה
אנונימי
כי יש אנשים ששונאים אותו וחושבים שהוא ראש ממשלה לא טוב
שואל השאלה:
מה זה השטויות האלה שייתמדודו יש עכשיו קורונה חוצפנים , אגב מי מפגין השמאליים או החרדים
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה ראש ממשלה לא טוב כל ראש ממשלה שיהיה עכשיו אנחנו נצטרך להפגין?? זה ממש טיפשי וילדותי
אנונימי
שואל השאלה:
השמאליים מפגינים בגלל זה ועל מה החרידים מפגינים?
אנונימי
כי ביבי דיקטטור
שואל השאלה:
הנה נגיד אלה על מה הם מפגינים
אנונימי
שטויות רצח על ביבי מפגינים כאלו מה ראש ממשלה אחר שהיה בשלטון במקומו היה עושה
הפגנות נגד ההתנהלות של נתניהו במשבר, ובאופן כללי הפגנות שמשתתפות בהן גם תנועות שטוענות שנאשם בפלילים לא יכול לכהן כראש ממשלה ושנתניהו צריך להתפטר...