13 תשובות
שואל השאלה:
די בטוחה שאני יוצאת בלי תעודת בגרות מלאה(:
אנונימית
כן, אין ברירה
אין לי זמן למרוד ולהגיד שהזום ככה וככה, יש לנו בגרויות לגשת אליהם חח
כן אני משתדלת, ויש לי גחמה שיתבטלו הבגרויות של הקיץ הבא שיהיה.
אין לי זום יש בית ספר ולא עשיתי עבודה אחת ואני מניח שהתעודה שלי היא נכשל
משתדלת
אין ממש ברירה אחרת.
אני מאמינה שזה קטן עלייך
תהיי יצירתית, תחפשי דרכים שיעזרו לך ללמוד טוב יותר
שואל השאלה:
לא איזה אני כבר בשלב הסופי יב הכל בפח כל השנים שלמדתי
אנונימית
כן, מנסה לפחות
מבין אותך אנונימית אותו הדבר
אני גם כרגע בספק על הבגרות אבל מצד שני חייבת להבין שאין לי ברירה ולהתאפס
שואל השאלה:
איך את הולכת לעשות אתזה?
שאלה רצינית
כי אני לא אישית לא מצליחה לשבת בזום הזה ולהבין חומר
אנונימית