3 תשובות
יש מסעדה בגליל ביישוב רמות שקוראים לה מסעדת הבקתה
אחד ההמבורגרים הכי טובים שאכלתי עד היום
יש גם כשרות טובות נגיד בשיפודי ציפורה יש את ההמבורגר הכי טוב שאכלתי
יומנגס