התחברות
הרשמה
יצא לי פוגבה בפיפא מחבילה ואני לא יכול למכור אותו למה??
6 באוקטובר 2020, 18:17
פיפא
תשובה אחת
אתה בוואב אפ?
R
Rismfm
באותו הנושא:
מישהו יודע איך עושים בפלייסטיישן 4 בפיפא 16 שיהיו העברות עדכניות לימים האלה? (פוגבה מחיטריאן וזלאטן ליונייטד, גונדוגאן לסיטי..)
פוגבה או מוריניו?
אפשר לשחק בפיפא אמ כשנגיד אני משחקת בבית עם הפיפא שלי, עם ידידה שלי שהיא בבית שלה דרך הפיפא שלה?
לקנות פיפא פוינטס בפיפא לדעתכם או שזה לא שווה את הכסף?
מי שמשחק פיפא מובייל ועשה את הקמפיין של פוגבה נשארו לי 4 משחקים ליברפול-צ'לסי-סיטי-יונייטד 120 שמובילים ב3 הם קשים?
יש לי שאלה בנים מה יכול לשמח אותי אחרי שיצא לי די מריה בפיפא??
איזו קבוצה לדעתכם היא המתאימה ביותר לפול פוגבה?
חבילות בפיפא
הזמנתי חבילה מהאסוס וזה הגיע לאיזה חנות ,ואני יכולה לקחת את החבילה רק ב6 אני מפחדת שאחד העובדים יקח לי את החבילה
איך מוחקים קריירה בפיפא?אני מוכר את האקס בוקס ואני לא רוצה שיהיה לו את הקריירה
שומעים מה זה החבילות האלה בפיפא שיוצא שחקן או משהו? וזה רק בפיפא 18?