5 תשובות
זה פייק.
למה שיצמצמו?
ומתמטיקה אין סיכוי אם תגידי לשון אז נשמע יותר הגיוני.
למה שיצמצמו?
ומתמטיקה אין סיכוי אם תגידי לשון אז נשמע יותר הגיוני.
לא לא לא אין מצב רק לא זה... אני למדתי ועשיתי את כל הבגרויות עכשיו גם אתם תעשו
מדהים לדעתי
וגם פייק רצח כי אנגלית זה הכי חשוב
וגם פייק רצח כי אנגלית זה הכי חשוב
שואל השאלה:
נראלי שחלק לא הבנתי
אמרתי ש מצמצים את הבגרויות וישאר רק 3ממתמטיקה לשון ואנגלעת
נראלי שחלק לא הבנתי
אמרתי ש מצמצים את הבגרויות וישאר רק 3ממתמטיקה לשון ואנגלעת
ממתי לשון ועברית זה שני מקצועות נפרדים?
באותו הנושא: