9 תשובות
ממש כדאי לך לעשות שירות לאומי.
אם זה מעניין אותך כנסי לאתרים של עמותות. יש שם מלא מלא תקנים בכל מיני מקומות.
לכי למקום שמעניין אותך.
ותתרמי בדרך שלך
אם זה מעניין אותך כנסי לאתרים של עמותות. יש שם מלא מלא תקנים בכל מיני מקומות.
לכי למקום שמעניין אותך.
ותתרמי בדרך שלך
שואל השאלה:
חשבתי עפ שירות לאומי אבל במה אני יכולה לדוגמא? מה כדאי? וללמוד באמת אין לי כיוון אני מרגישה קטנה מידי
חשבתי עפ שירות לאומי אבל במה אני יכולה לדוגמא? מה כדאי? וללמוד באמת אין לי כיוון אני מרגישה קטנה מידי
שואל השאלה:
גם לא בא לי לבזבז את השנתיים כאלו על משהו סתם, חשבתי על לעבוד שנה ולטייל שנה במקומות בעולם
גם לא בא לי לבזבז את השנתיים כאלו על משהו סתם, חשבתי על לעבוד שנה ולטייל שנה במקומות בעולם
תכנסי לאתרים של עמותות.
יש האגודה להתנדבות, בת עמי, עמינדב.. ועוד כמה שאני לא זוכרת את שמן.
יש שם מלא תקנים. באמת שבכל חור היום יש תקן לשירות לאומי.
תרשמי למקומות שמעניינים אותך.
לדוגמה- פנימיות, בתי חולים, מדא, נוער בסיכון, משרדי ביטחון וממשלה, בתי משפט וכו.
ויהיו ימים שבהם אפשר ללכת ולהתרשם מהמקום ולהחליט האם את רוצה לשרת שם או לא.
ואגב, זה ממש לא ביזבוז. זו תרומה ענקית שאת נותנת
ומבחינת המדינה זה שווה ערך לשירות צבאי.
את יכולה לעשות גם שנה ולא שנתיים בשונה מצבא.
יש האגודה להתנדבות, בת עמי, עמינדב.. ועוד כמה שאני לא זוכרת את שמן.
יש שם מלא תקנים. באמת שבכל חור היום יש תקן לשירות לאומי.
תרשמי למקומות שמעניינים אותך.
לדוגמה- פנימיות, בתי חולים, מדא, נוער בסיכון, משרדי ביטחון וממשלה, בתי משפט וכו.
ויהיו ימים שבהם אפשר ללכת ולהתרשם מהמקום ולהחליט האם את רוצה לשרת שם או לא.
ואגב, זה ממש לא ביזבוז. זו תרומה ענקית שאת נותנת
ומבחינת המדינה זה שווה ערך לשירות צבאי.
את יכולה לעשות גם שנה ולא שנתיים בשונה מצבא.
ממליצה ממש לעשות שירות לאומי!
הייתי שנתיים בשירות לאומי זו תרומה ענקית לברה במדינה שלא לדבר על מה שלמדתי.
מי ש עשה שנתיים שירות לאומי נחשב חייל משוחרר.
בקישור יש הסבר שלי על שירות לאומי.
הייתי שנתיים בשירות לאומי זו תרומה ענקית לברה במדינה שלא לדבר על מה שלמדתי.
מי ש עשה שנתיים שירות לאומי נחשב חייל משוחרר.
בקישור יש הסבר שלי על שירות לאומי.
קישורים מצורפים:
אני גם כמוך ובכיתה יב, זה די מעצבן שכולם יכולים ללכת לתפקידים שהם רוצים ורק אני לא יכולה.
אני לא רוצה להתנדב למורה חיילת או בסגנון הזה כי זה לא מעניין..
יש הרבה חיילים ג'ובניקים שמסיימים ב12 ויש להם חופש כל היום אז זה די אותו הדבר..
תמצאי לעצמך תעסוקה, את יכולה לעשות שירות לאומי כל הבוקר ולעבוד בצהרים ובערב.
אני לא רוצה להתנדב למורה חיילת או בסגנון הזה כי זה לא מעניין..
יש הרבה חיילים ג'ובניקים שמסיימים ב12 ויש להם חופש כל היום אז זה די אותו הדבר..
תמצאי לעצמך תעסוקה, את יכולה לעשות שירות לאומי כל הבוקר ולעבוד בצהרים ובערב.
או להתנדב לצבא או שירות לאומי
אם זה מעציב אותך, למה את לא פותחת תיק התנדבות? יש מעט מאוד מצבים רפואיים שמונעים התנדבות...
אישית אני מתחילה להתנדב בצבא עוד כמה חודשים, תפקיד סופר נחשב ומשמעותי, מאוד שמחה שבחרתי בזה :) גם הפטור שלי הוא מסיבות רפואיות.
ואם לא - שירות לאומי.
אישית אני מתחילה להתנדב בצבא עוד כמה חודשים, תפקיד סופר נחשב ומשמעותי, מאוד שמחה שבחרתי בזה :) גם הפטור שלי הוא מסיבות רפואיות.
ואם לא - שירות לאומי.
אנונימית
קודם כל לעשות שירות לאומי
יש ב-fxp פורום במיוחד לשירות לאומי ואת יכולה להתייעץ שם.
יש ב-fxp פורום במיוחד לשירות לאומי ואת יכולה להתייעץ שם.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: