8 תשובות
תלוי באיזה צד מתאים לך יותר
ועם מכונת תספורת
שואל השאלה:
באיזה צד הרוב עושים?
ואיפה קונים תער?
אנונימית
תעשי עם מכונת תספורת
אין צד שהרוב עושים בו, כל אחד ומה שמתאים לו
אני עשיתי בימין
שואל השאלה:
ימין שלך או של אחרים? חחח סליחה אם אני חופרת
אנונימית
שלי
עשיתי עשיתי בשמאל
זה יותר מתאים לי
שואל השאלה:
ושמים סלוטייפ בשני הצדדים של הגבה ואז מגלחים? אני מפחדת לעשות יותר מידי
אנונימית
אם את עושה עם מכונת תספורת אז יהיה לך יותר פשוט