8 תשובות
תלוי באיזה צד מתאים לך יותר
ועם מכונת תספורת
ועם מכונת תספורת
שואל השאלה:
באיזה צד הרוב עושים?
ואיפה קונים תער?
באיזה צד הרוב עושים?
ואיפה קונים תער?
אנונימית
תעשי עם מכונת תספורת
אין צד שהרוב עושים בו, כל אחד ומה שמתאים לו
אני עשיתי בימין
אין צד שהרוב עושים בו, כל אחד ומה שמתאים לו
אני עשיתי בימין
שואל השאלה:
ימין שלך או של אחרים? חחח סליחה אם אני חופרת
ימין שלך או של אחרים? חחח סליחה אם אני חופרת
אנונימית
שלי
עשיתי עשיתי בשמאל
זה יותר מתאים לי
זה יותר מתאים לי
שואל השאלה:
ושמים סלוטייפ בשני הצדדים של הגבה ואז מגלחים? אני מפחדת לעשות יותר מידי
ושמים סלוטייפ בשני הצדדים של הגבה ואז מגלחים? אני מפחדת לעשות יותר מידי
אנונימית
אם את עושה עם מכונת תספורת אז יהיה לך יותר פשוט
באותו הנושא: