8 תשובות
שואל השאלה:
אני אוהבת :
רומנטיקה , אשקן ,מתח ,על טיבעי וכאלה
אני אוהבת :
רומנטיקה , אשקן ,מתח ,על טיבעי וכאלה
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
מחברת המוות מעולה וגם תעברי על אווטאר שוב
כמעט הכח פה גרוע תראי שטיינס גייט פייט קוד גיאס ברוכים הבאים לnhk
^^אווטאר זאת לא אנימה חתיכת דגנרט
שואל השאלה:
ראיתי את הפרק הראשון של מחברת המוות זה פחות הקטע שלי
ראיתי את הפרק הראשון של מחברת המוות זה פחות הקטע שלי
יש לי בז'אנר רומנטיקה:
חופשת האביב הכחול
חופשת האביב הכחול
אנונימית
יש "תגידי אני אוהבת אותך" זה אחלה