6 תשובות
^כנל
(:_
פשןט שלא ירגישו שהם צריכים להסתיר ממני דברים כי אני אכעס וירצו לספר לי דברים מרצונם החופשי ושיהיה לנו שיח מאוד פתוח כזה
שיהיו פתוחים איתי כדי שאני אוכל להבין אותם ואת הגבולות שלהם, אלמד על האופי שלהם ואראה במה הם צריכים יותר ופחות עזרה
אני הייתי רוצה שהילדים שיהיו לי יראו אותי כמו חברה הכי טובה שהם יכולים לספר לה הכל לעשות איתה הכל לסמוך עליה וכל זה
אמא טובה,
אשת שיחה,
פתיחות,

כזאת אמא שמרגישים איתה בנוח לספר לה דברים ושפתוחים איתה. מצד שני שיהיה את הגבול בין אמא לחברה זאת אומרת שיהיה כבוד.