10 תשובות
מישהי שדיברתי איתה ממליצה בחום
לא ראיתי אבל כמה אמרו לי שהיא ממש טובה והמליצו לי עליה :)
סדרה מעולה
כן היא טובה מומלץ בחום
אהבתי רק את העונה הראשונה אז ממליצה לראות רק אותה.
את העונה השניה לא אהבתי בכלל.
גרועה רצח יומני הערפד יותר טןב
אנונימי
כןן את שני העונות היא ממש יפה
כן
תשמע זה מאוד תלוי באיזה בן אתה ותלוי באופי שלך זה או שאתה תאהב אותה בטירוף או שאתה תשתעמם רצח היא סדרה לא טיפוסית ככ, נגיד זאתי שרשמה שיומני הערפד יותר טוב אז היא לא אהבה כי היא יותר ילדותית ואוהבת סדרות כמו יומני הערפד...
אני אישית אהבתי רצח וזאת בן הסדרות האהובות עלי.. תתחיל לראות ואז תבדוק אם אתה מתחבר או לא