13 תשובות
תתקשרי להורים שלו
אין מה לעשות, זה חלק מהעבודה וצריך להיות סבלניים כלפי הילדים - אם זה גדול עלייך אז כדאי להתפטר..
את לא חופרת, זה מאוד מובן.
לדעתי עדיף שתדברי על הבעיה הזאת פנים מול פנים עם ההורים, שיראו את הרצינות שבדבר.
תדברי עם ההורים מי הוא בכלל שידבר אלייך ככה
אמא שלו לא 10 בתור אמא הא
דברי עם ההורים
תגידי להורים שלו
תתפטרי, אם הילד לא אוהב אותך ושהאמא חוזרת תגידי לה
את לא יכולה להישאר אם הילד לא אוהב אותך זה אפילו די צבועה
אנונימית
אבל היא צריכה תכסף
שההורים ירגיעו תילד
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם על העצות אני כן אדבר עם ההורים השאלה שלי מה לומר להם? שהילד שלהם לא מקשיב לי ומקלל אותי? כי יש אמהות שחושבות שהילד שלהם מלאך ולא מודעות למצב
תסבירי להם שהוא מתפרע בלי סיבה ומקלל קללות חמורות אותך ללא סיבה