5 תשובות
לכלב אבל שתיהם זה גרוע
לכלב אבל לשניהם יכאב לי
זה לא משנה זה כואב באותה המידה לא צריך להרביץ לכלבים וחתולים כי גם הם מרגישים כאב כמונו. לדעתי מי שמתעלל בחיות צריך ללכת לכלא ולשאת בעונש המתאים
שאלה קשה שיואו
לשתיהם
לשניהם ולכל חיה אחרת, התעללות בחסרי ישע היא נוראית לא משנה למי זה נעשה..