13 תשובות
יבנה?
אמ כזה תעברו אחד עם השני, תסתובבו לידם, תנופפו שלום , כל מיני.
אנונימית
שואל השאלה:
מה. איך ידעת שיבנהה??
ואיך הם יבינו שאנחנו סתם רוצות ידידים ולא משהו אחר?
אנונימית
מת , גם אני ישר חשבתי יבנה לול. ופשוט דברו איתם כזה אבל את יודעת זה לא חובה ..........
שואל השאלה:
רגע כשאתם אומרים יבנה אתם מתכוונים לקבוצת יבנה?
אנונימית
כע
אנונימית
שואל השאלה:
אתם לומדים פה?
אנונימית
למדתי
אנונימית
שואל השאלה:
אה בת כמה את?
אנונימית
אני לא אבל אני מכיר ילד שנראלי למד שם והוא גר ביבנה. ישר ידעתי שזה ביבנה
עזבתי אחרי שנה, לא בית ספר משהו לדעתי.
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא אני ממש נהנית בו, אומנם יש המון חסרונות אבל גם המון חוויות!:-)
טוב ולנושאינו איך להתחיל לדבר עם אנשים?
אנונימית
שואל השאלה:
אני כיתה ח'
גם הבנות וגם הבנים לומדים בתוך המבנה של החטיבה
אין שום אינטרקציה בין הבנים לבנות בשכבה וזה דיי מפדח אותי להתחיל את זה
אנונימית
איזה כיתה את?
כמו שאמרתי תלכי למבנה שם הבנים לומדים, כבר יצא לך לדבר עם כמה
אנונימית