6 תשובות
מזעזע בעניי, שוטרים אמורים לשמור על האזרחים ולא להפך אבל זה לא חדש שבמדינת ישראל יש חלק של שוטרים שמתנהגים באלימות.
שיעזבו אותנו ויעברו לדוסים
לא דיברתי על כל היהודים. רק על חרדים
^ מה הקשר למה זה נראה לך הגיוני לאחל לחרדים ששוטרים יתנהגו אליהם באלימות?(לא שזה לא קורה)
גועל נפש אחד גדול
^ הם חיים על חשבוננו ומשתלטים לנו על הארץ