11 תשובות
ברור שלא
כולם צריכים להיות כמוך
אבל אתה יודע מה התשובה
לא זה פשוט עניין של משיכה, הלוואי וכולם היו כמוך
שואל השאלה:
תודה רבה למגיבים :)
תודה רבה למגיבים :)
אנונימי
שואל השאלה:
לפי מה שאני יודע האנושות לא הגיעה למצב של שכפול בני אדם עד עתה :) תודה רבה מעריך ממש
לפי מה שאני יודע האנושות לא הגיעה למצב של שכפול בני אדם עד עתה :) תודה רבה מעריך ממש
אנונימי
חחח גם אני כמוך.
וחברות שלי אף פעם לא מצליחות להבין אותי ולמה זה ככה אצלי..
אני חושבת שזה נורמלי לגמרי..
וחברות שלי אף פעם לא מצליחות להבין אותי ולמה זה ככה אצלי..
אני חושבת שזה נורמלי לגמרי..
אנונימית
hola amigo מקסיקני מזדהה
הלוואי וכולם היו כמוך:)
זה מדהים שיש כאלה
זה מדהים שיש כאלה
לא מוזר
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם❤❤
תודה רבה לכולכם❤❤
אנונימי
באותו הנושא: