2 תשובות
שואל השאלה:
הבאתי הכל
הייתי מאושפזת פעם אחת וקיבלתי על זה 23 ימי מחלה
בסגר הראשון הייתי צריכה להביא אישור של שבוע על זה שאסור לי להיות בשירות פעיל כי אני בסיכון
הייתי חולה חוץ מזה פעם אחת 3 ימים הבאתי גם לזה אישור
ועכשיו אני לא בשירות מה29.9 כי יש לי פאקינג זיהום בכליות ואין לי עוד אישור לזה כי הרופאה לא מאשרת לי לחזור
אנונימית
היית צריכה להביא טפסים של אישור מחלה שיבינו שבאמת היית חולה