11 תשובות
מי זה "אתם" בידיוק
הגזימו כבר.. שחטו להם תצורה
שואל השאלה:
כל החילונים/מסורתיים בערך
בעיקר חילונים
כל החילונים/מסורתיים בערך
בעיקר חילונים
אנונימית
כי יש בזמן האחרון הרבה מתיחות בין החילונים לחרדים אז זה מתבטא בכל מקום.
אנונימי
אה אז את מכלילה, כי אני חילוני ולא אובססיבי לחרדים, אני מכבד את כולם, אבל כנראה בגלל הקורונה התגבר הריב בין הקהילות
שואל השאלה:
כן וואלה הפעם אני מכלילה ואני שמתי לב לזה
כי גם את החרדים מכלילים כל הזמן
כן וואלה הפעם אני מכלילה ואני שמתי לב לזה
כי גם את החרדים מכלילים כל הזמן
אנונימית
אני לא
תכלס צודקת, רק שאלה יותר גדולה למה כל כך שונאים אותם מבלי שבאמת מכירים אותם? זה כואב לראות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית צודקת במאה אחוז!!
אנונימית צודקת במאה אחוז!!
אנונימית
^אל תגיד מסורתיים אני מסורתי וממש אוהב חרדים
שואל השאלה:
כן בהתחלה חשבתי גם מסורתיים כאלה אבל אז חשבתי על זה שוב וזה לרוב החילונים הקיצונים האלה ולא מסורתיים.
אפילו לא חילונים קיצוניים.. סתם חילונים שאין להם מושג כלום חוץ מהעולם של עצמם.
כן בהתחלה חשבתי גם מסורתיים כאלה אבל אז חשבתי על זה שוב וזה לרוב החילונים הקיצונים האלה ולא מסורתיים.
אפילו לא חילונים קיצוניים.. סתם חילונים שאין להם מושג כלום חוץ מהעולם של עצמם.
אנונימית
באותו הנושא: