5 תשובות
אני באותו מצב בדיוק כמוך עם זה שבא לי קרחת
אם יש מישהו שיגזור לך או שאת יודעת איך לגזור תגזרי עכשיו - תעשי מה שאת רוצה.
אולי תחכי שיהיה לך שיער מספיק ארוך ואז תתרמי?
אנונימית
לא ממליצה להסתפר לבד
במיוחד לא תספורת קצרה ומשמעותית
כי כל פאק הכי קטן תיתקע איתך למלא זמן אז חבל..
תחכי שיפתחו את המספרות
לכי על זה