6 תשובות
שואל השאלה:
כי קשה לי יותר מידיי תיקשורת עם אנשים שיחות טלפון ארוכות וזה
כי קשה לי יותר מידיי תיקשורת עם אנשים שיחות טלפון ארוכות וזה
שואל השאלה:
אף אחד לא מבין אותי גם כשאני מסבירה וקוראים לי סנובית כל הזמן
אף אחד לא מבין אותי גם כשאני מסבירה וקוראים לי סנובית כל הזמן
אם הם חברים אמיתיים הם יקבלו אותך איך שאת.. אבל בכל זאת תנסי להיות יותר נחמדה
גם אני ככה בערך ואני מנסה להיות יותר נחמדה ולשמור על הקשר כי אני יודעת שאני לא רוצה לאבד אותם.
גם אני ככה בערך ואני מנסה להיות יותר נחמדה ולשמור על הקשר כי אני יודעת שאני לא רוצה לאבד אותם.
שואל השאלה:
אנונימית לא אני תודה לאל מאוד אוהבת ומעריכה את חברי פשוט קשה לי עם אנשים לדבר כל יום וחענות כל שנייה אם אני לא מאוהבת בהם זה מעיק לי זה הכל אני לפעמיים אוהבת להיות לבד קצת שקט נפשי לא כזו ממש של שיחות טלפון
אנונימית לא אני תודה לאל מאוד אוהבת ומעריכה את חברי פשוט קשה לי עם אנשים לדבר כל יום וחענות כל שנייה אם אני לא מאוהבת בהם זה מעיק לי זה הכל אני לפעמיים אוהבת להיות לבד קצת שקט נפשי לא כזו ממש של שיחות טלפון
שואל השאלה:
אפי בפי לחשוב רק על עצמי? כל הקטע פה שמפריע לי כי מפריע להם, אם לא היה מפריע להם אז למה שיפריע לי
אפי בפי לחשוב רק על עצמי? כל הקטע פה שמפריע לי כי מפריע להם, אם לא היה מפריע להם אז למה שיפריע לי
לא יודעת.. תנסי לחשוב על הצד השני- את שולחת הודעה למישהו שמאוד חשוב לך ואת יודעת שהוא לא רוצה להגיב ואין לו כוח אלייך. זה לא פוגע?
הייתה לי פעם חברה שהייתה ממש חמודה ומקסימה והכל אבל תמיד סיננה אותי והתעלמה ממני וממש נעלבתי ממנה.
תנסי בבקשה לענות לאחרים- זה חשוב להם.
הייתה לי פעם חברה שהייתה ממש חמודה ומקסימה והכל אבל תמיד סיננה אותי והתעלמה ממני וממש נעלבתי ממנה.
תנסי בבקשה לענות לאחרים- זה חשוב להם.