4 תשובות
שהיא חושבת על הכל בצורה חיובית כלומר אופטימית גם שיש משהו רע היא חושבת בצורה חיובית ומאמינה שיהיה בסדר
שואל השאלה:
אבל אם מי שאמרה לה שהיא חיובית, היא ראתה אותה גם בוכה?ועצובה לפעמים?
אבל אם מי שאמרה לה שהיא חיובית, היא ראתה אותה גם בוכה?ועצובה לפעמים?
אנונימית
אופטימית
שהיא אופטימית
באותו הנושא: