6 תשובות
1. 0
2. אני חושבת שזה בריא אבל לא חייב כל יום במיוחד בגיל 11
3. לא
4. מאוד
2. אני חושבת שזה בריא אבל לא חייב כל יום במיוחד בגיל 11
3. לא
4. מאוד
1.כשלא היה קורונה הייתי עושה פעמיים ועכשיו אני מנסה לעשות פעם בשבוע אבל לפעמים שוכחת
2.אני לא סופר יודעת אבל ממה שאני מבינה בזה אז לא
עדיף 3-4 פעמים
4.לא
5. אממ אני עובדת על זה אבל בעיקרון כן
2.אני לא סופר יודעת אבל ממה שאני מבינה בזה אז לא
עדיף 3-4 פעמים
4.לא
5. אממ אני עובדת על זה אבל בעיקרון כן
1. חצי שעה כל יום
2. לא, השרירים צריכים לנוח. תרוצי 3 פעמים בשבוע גג אחרת זה יפגע בך
3. לא, אבל אני אוכלת דברים בריאים כמה שבא לי
4. כן
2. לא, השרירים צריכים לנוח. תרוצי 3 פעמים בשבוע גג אחרת זה יפגע בך
3. לא, אבל אני אוכלת דברים בריאים כמה שבא לי
4. כן
1.) full body 3 פעמים בשבוע.
2.)זה מקסים.
3.)כן.
4.) תמיד.
2.)זה מקסים.
3.)כן.
4.) תמיד.
יש הבדל בין אימוני כח לאירובי^^
אירובי זה מצויין לעשות אפילו כל יום,
באימוני התנגדות השריר צריך מנוחה של לפחות 48 שעות לבנייה מקסימלית.
אירובי זה מצויין לעשות אפילו כל יום,
באימוני התנגדות השריר צריך מנוחה של לפחות 48 שעות לבנייה מקסימלית.
1. 5-6 פעמים בשבוע
2. לא.
וגם ככה 11 זה גיל קטן.. את יכולה איזה פעמיים-שלוש בשבוע.
3. לא
4. לא
2. לא.
וגם ככה 11 זה גיל קטן.. את יכולה איזה פעמיים-שלוש בשבוע.
3. לא
4. לא
באותו הנושא: